sobota, 22 września 2012

.

Emo_kotek hackuje ubrania męskie !
Jakim cudem można je mieć?
Czy to hacki?
Najwyraźniej tak...bo nie sądze żeby był to błąd na MSP i wszystkie dostępne ciuchy męskie w jakiś dziwny sposób są w sklepie.
I zawsze to ona zdobywa w jakiś dziwny sposób te ciuchy.Dziwne nie?
Mam nowy news ! Emo_kotek przed Ploczkiem zmieniała co chwilę chłopaków co świadczy że jest nie wierna :D
Zaskakująca prawda ! i szokująca pewnie dla Ploczka :)
Ja nie wiem jakim cudem ona ma fanów.
I te jej beznadziejne filmy na youtube
I ciekawa jestem jednej rzeczy czemu ALAKINGA ma ją na np skoro pewnie i tak ze sobą nie gadają.
Tyle z mojej strony
Miłego dnia :*


3 komentarze:

  1. ALAKINGA ma ją jako naj bo ją uwielbia Karolina jest cudowną osobą i kochaną przyjaciółką, której każdy może mi zazdrościć. Robi genialne filmy na YT, których ty niestety nigdy nie ograniesz. A męsknie ciuchy? Hmm sporawa prosta widocznie jesteś słabo rozgarnięta bo 50% dziewczyn na msp je ma i wie jak je zdobyć.
    Pozdrawiam ALAKINGA

    OdpowiedzUsuń
  2. masz racje ALAKINGA emo_kotek jest wspaniałą dziewczyną jak ty . A ty anonimowa (czy jakoś tam) nie zmyślaj już różnych bzdur bo to co piszesz to same kłamstwa. u mnie wiele ,a nawet dużo dziewczyn noszą męskie ubrania ,a chłopaki odwrotnie . A emo _kotek ma bardzo fajne filmy.... ciekawe jakie ty robisz...
    kocham cie 11

    OdpowiedzUsuń
  3. No wlasnie Alakinga i oskar i igor - msp klamiesz anonimowa!! I to mnie wkurza.

    OdpowiedzUsuń